Pages

Friday, February 11, 2011

KERJA YANG SANGAT BANYAK..



Hoh0ho..kerja yang sangat banyak!xde la byk pon.tp ad 4 repot yang nk kne submit n perhatian..wohoo~~~Tp kan..xde idea lor nak buat..hukhuk..sangat blur.mungkin mode cuti raya cina ad lg kot.hihi.org lain yang sambut raya org lain plak yang mud raya lelebih.ahak’s!!
Tulun la muncul idea owh idea..time mcm ni la sume nak black out.hukhuk..supervisor da anta reminder by email. cume dia x anta pakai fon je. nyesal plak bg email aritu kt incik supervisor.hohoho..sgt kejam.hikhik..repot projek, repot kewangan..(wah..mcm aku akauntan je..hakhak..) lab repot ad 2..adoi la..tulun la otak bekerja d masa2 kecemasan ini.sume memerlukan komitmen incik otak..mari kite bekerja okeh!!
Malam ni plak ad perjumpaan..urm..pe la kitorg nk ngarut kt adik2 junior mlm nie..ngeh3..nmpak cam aku senior yg kijam je kan?tp sebenarnye bile incik supervisor itu merangkap penasihat bg section aku ni mengluarkan arahan..kene la sume menurut perintah..huhuhu..n sebagai senior kitorg telah pon d lantik utk memegang kelab section kitorg nih..so layankan je la..lg bape bulan je lg..sabaq na incik hati..owh lupe! D sebabkan dia la supervisor projek aku, penasihat section aku..so inbox email aku terselit la gak name dia.mcm aku ckp td..sgale reminder projek n club d anta trus kepada aku.ces!! naseb bukan aku je yg d anta reminder2 itu..tetapi kwn2 aku gak..hahaha..
Ni ad lg satu msalah yg melanda diri ini..iaitu…penyakit….’M’.dia mmg ske mnyerang time org byk kije.aiyo..M.A.L.A.S..ini lah penyakit yg melanda skrg..adoi..last sem da ni..tulun la..jgn la begini.huhu..
Okeh..da malas nk ngarut.hihi..daaa…..!!
sangat malas mcm meow nih..n nk manje2 kan diri mcm meow ni gak..boleh x? 

0 kata hikmat:::