Pages

Sunday, July 8, 2012

cerita soffiya





Hi n assalamualaikum..

soffiya adalah anak buah aku yg ke-3..tahun ni baru cukup umur setaun..tapi semangat betoi. skarang nih da pandai wat aksi macam2 tu belom kira pandai cakap sikit2. yang paling clear dia sebut adalah 'abah'. kadang2 dengar macam opah pon yeh..suka ati ko la soffiya..janji paham.kadang hadap aku pon dia bantai nya abah..-___- 

ni adalah aksi hari jumaat aritu time aku pegi rumah kngah. aksi dr petang dia tido sampai la malam tuh..tapi xsempat nak snap time dia makan sundea dengan penuh semangat skali tanpa share dengan sapa2..coz nampak macam puas hati giler dapat makan tanpa share.hahaha..bukan kngah aku xnak share..tapi sebab aritu dia cam flu sikit2 pastu makan sundea tuh sampai ke hidung.so possibility untuk hingus melekat pada aiskrim adalah tinggi okeh..hahaha..

meh kita tengok aksi dia yg sempat aku snap.

di sebabkan malam tuh nak kluar p funfair semua orang sibuk la petang tuh mandi n siap2.tapi c kenit nih tido.tengah2 tido tengok dia buat gaya mcm nih.terus laju2 snap..pikir masalah apa la time tengah tido yeh.^__*


stress!! haha.


 lepas dari funfair tu singgah mcD jap sebab kanak2 nak ais krim.so dapat la sundea sorang satu.d sebabkan adeeb adalah mode merajuk maka soffiya n kakak aisyah dapat aiskrim tanpa share n yg lagi satu kami share ramai2. *gamba semua adalah dr phone..xde duit lg nak beli kamera mahal T___T



nyum2 dap nye sundea..*puas hati mkn sorg 

time makan order sup tulang. soffiya da pandai nak makan sorang xnak share.padahal kngah jugak kena suap.tapi pinggan dia sorang harus ada yeh.kang dia da xank dia akan angkat pinggan menandakan dia da siap makan.haha..tengok betapa gigihnya dia nak amik isi kat tulang tuh. sebelum tuh dia siap susun dulu kedudukan tulang tuh n baru amik sudu garpu nak makan.hahhahaha..



urm..acane yeh nak mkn nih??


nih dia baru prasan sebenarnya aku snap pix dia..dan2 brenti terus buat gaya macam tanya aku 'snap pix saya ke?' ^____^

ummi!! boleh mkn ke x benda nih??



 dah letih nak hadap tulang nih..duduk la pulak kot kali nih berjaya..kesian.hahaha


duduk la pulak kot senang sikit nak mkn
okeh, meh selit jap muka orang heppy lepas dapat main walaupon xpuas lagi sebenarnya nak main kat funfair tuh. see..abg adeeb wat muka merajuk sebab xpuas hati nak main lagi tapi xtau nak men apa bila tanya.



kakak aisyah yg hepi n abg adeeb yg nak 'hujan' ngee~~
huu -___-




gamba time funfair adalah xde coz aku adalah pemalas nak snap.hahaha..sekian je cite pasal soffiya.^____^

tata..!!

0 kata hikmat:::