Pages

Tuesday, February 15, 2011

Reunion SMK KG02..


 Wee..:)
Aku lambat update pasal nih..huhu..xde mase..coz nk letak cite ni kt entry memerlukan aku utk meng-edit gambo..aku ni susah la sgt meng-edit..coz tiada kepakaran..hahaha..download software pon sbb dgr org sebut..hahaha..sangat truk..hakhak..ini antara pic yg aku amik dr album kwn2..maaf ye kwn2 sy rembat yg ad muke sy je..xde muke sy x amik..hikhik..tp kredit to my fren's like zaiton, surie, anna, azuwa yg tlah m'upload pic se awalnye..ad 2 3 cam lg yg x upload.
Ringkas..but fun!!

My Beshfrenz's!!

Macam taon 80-an x?hihi
nk potong cake..tp posing dulu..hahaha


Ble dak2 beso men terbang2..hahaha

MC yg sgt sporting =)
c kembar da ad anak2 n da jdik mommy..!!

urm..cubby nye aku!huhu


ni la antara bingkisan aku g reunion arituh..sungguh lambat d upload..n da jdik citer yg ala2 nk masyem da..ngeh...ngeh..ngeh..xkisah la..jnji aku sgt sronok dpt jumpe kwn2..n ni kenangan yg besh bg aku yg pling jauh antra kawan2 yg len..

everlasting frienship~~


0 kata hikmat:::