Pages

Thursday, February 17, 2011

Berita suspen!!


wo0o..!!
suspennye...huhu..jap2..

selamat sejahtera..

xde la suspen sgt pon kan..haha..malam ni sgt tenang je kt bilek..nak wat camne sume org study utk test..aku,miza n ain je yg duk dediam wat keje len..owh ini mlm x tgk movie da..hihi..kalo x ad je citer kitorg nak tgk sambil2 malas wat keje.haha..ye d ulang skali lagi..m.a.l.a.s. urup kecik je..malu lak asik citer malas je kan.haha..

ops..t'pesong lak..mcm d katekan td suspen kan..actually..(ngade2..) mcm bese la kan tepon mak aku tetiap ari.da jadik rutin skrg ni.tnye kabor dia n tok aku.pe xtibiti dia kt umah.g ane jln2.sgt la bz..rse cam t'balik lak kan?slalu mak yg tepon anak2 tnye sume tuh.haha..n arini bile aku tepon tetbe je dgr sore kanak2 riang 2 org tuh kt blakang.trus tnye 'mak kt ane nih??' n mak aku ckp dia ad umah kngah aku.owh...tidak...adakah??? kngah aku skrg nih tgh tggu ari je lg nak mngluarkan bby nye yg ke-3..so ble aku dgr dia masuk ospital sgt la t'kejut.ye la..ingtkan da b'salin..rupenye sakit mcm nak b'salin..so trus la kne admit ospital pg td..saspen je..ingt da b'salin.tepon kakak aku plak bgtau benda yg sama. dia pon saspen.trus laju je dia tnye 'kngah dah b'salin ke??' ngan slambe je aku gelak2 n jawab lom la..bru pg td admit coz bru sakit nk b'salin je. trus dia ckp wat saspen je.hakhak..tringt plak kngah aku pesan 'ko jgn balik slagi kngah xb'salin..takut nnt jdik camm kes mad adeeb dulu' ahahaha...

nak tau knp? time kngah aku nak b'salin mad adeep tuh anak ke-2 dia lambat lak kuar..abah aku cuti seminggu coz dia da bgtau due date dia nak b'salin. skali abah aku balik anak dia tetap xkuar2..ciap admit masuk ospital n d suh balik smula sbb xde tanda nak b'salin lg..haha..klako jer..n next week abah aku balik lg coz kngah aku ckp doc suh dia b'salin gak coz da lewat sgt da..n nak jdik citer la kan..time mad adeeb kuar tuh ribut kt luar ospital.ujan lebat ciap petir2 lg..fuhh..gle dramatic..n akhirnye dia slamat gak lahir..on 24 april 2008 kalo xslh..(adakah aku makin tua x ingt taon lahir ank buah sndri?huhu) yg pasti abah aku kate mad adeeb nih nak jdik raja coz lahir time ujan lebat+petir2 bagai..hahaha..raja kapor gamaknye..hikhik..

sbb tuh kngah aku pesan awal2 kali nih..dia suh tggu baby dia kuar dulu bru balik tgk dia..xsabaq nya..haha..b'tambah sorg lg dlm famili aku..n b'tambah lg la idea2 aku nak blik bli pe utk kanak2 skalian itu..wat mse nih diorg je la yg bley aku perabih duit. n ble da besau ckit n da pandai ckp b'tambah2 la tlinge aku..dr c kakak, mad adeep n c kecik mesti sume nak ckp kalo tepon..ad yg dua ni pon aku penim nak ckp.. xpe.sementara tunggu yg tuh nak besau sempat la aku bli iPad plak kan..hikhik..senang ckit..xyah letak tlinge ble nk b'ckp.vdeo call je..hopefully kngah aku pon da pakai iPad tat time..hihi..eh ye ke b'cakap iPad cmtuh?

so tu je la citer saspen nye..ceit..mcm pe je kan tajuk entry nih..haha..

daaaaa............

0 kata hikmat:::