Thursday, February 17, 2011

Tercalar ataupon da tercarik??


'enjit2 semut..sape sakit naik atas..
enjit2 semut..sape sakit naik atas..'
(rse cam antu k.limah lak nyanyi camnih..ekekekek...)

cukup la nyanyi takat tuh je kang ujan plak tempat aku nih..hihi..
urm..arini aku sedikit sedih bile tgk sesuatu yg dulu elok t'cantum rapat n arini aku rase dia semakin t'calar..tp rasenye bukan lg t'calar..tp da mule t'carik ckit demi ckit..kt mana silapnye ye? kalo dulu t'calar still lagi bley d baiki ckit2..ok la kan..xbyk pon ckit xpela. tp kali ni mmg amat sedih ble aku nampak makin t'carik..aku buntu da nak wat camne utk btoi kan..myb aku perlukan org lain punye pertolongan kot utk btoi kan yg carik ni..urm..dpt t'cantum ckit pon xpelah kan..

nak tau pe yg aku duk ngarut men kias2 nih..huhu..pasal kwn2 je..aku yg brada d tgh2 ni sedikit t'sepit. t'sepit oleh prasaan..wah..mcm ayat drama..hihi..tp nak wat camne kan..xtau la nk kte adat b'kwn or adab b'kawan sbnarnye yg kitorg x ikot.or t'lalu telus n sampai mase nye benda tu b'tukar jdik buruk..ntah lah..tp aku mengharapkan yg nnt diorg akan b'baik..aku buntu nak wat camne utk satukan balik.coz xbesh+sedih ble tgk sume wat muke cam xde pape je kan.padahal sblom ni sgt rapat..urm..

btoi la kan..kite hanya merancang..tp Allah yg menentukan sumenye..kite xmerancang b'alku nye perselisihan tuh..tp itulah hakikat yg t'jdik..erk?mcm penim je plak statement nih..tp btoi la kan??hihi..

0 kata hikmat:::