Pages

Sunday, January 30, 2011

jalan2 x hengat donia..~~


hola..!como esta?
haha..speakin' spanish jap...
sgt penat lor semlm..sampai trase ke arini lah efeknye,,hihi..pdn mke aku.n yg pling besh lg ad org tu la..pandai2 bg idea g b'jln nek tren..alasan da lme xnek..tgk2 dia yg serik..hahaha..aku xpelah da besa nek tren.hikhik..tp yg xbesh nye aku try b'jln nek tren pakai heel.xde la tinggi sgt pon.juz try n error..n efeknye wat lutut aku skit kot.hukhuk..n faktor sedikit keberatan bdn menyumbang gak kot.hehehe..

da lama xb'jln2 ke tempet yg ilmiah ckit.n semlm ke Aquaria klcc!!(ilmiah ke?hihi..) bley la.trase cam kanak2 pon ye gak.tgk ikan n reptile..ahaha..sgt fun!da lama xkuar jln2 sama2..so ad masa ni la gunakan.lepas ni da xtau bila plak dapat kuar jln2 kan.masing2 da bz ngan keje masing2.keje yg jarang2 abis.haha..bila dapat lepak2 mcm semlm macam2 gelagat org bley tgk.yg bawak kamera semlm pon ramai n myb ad bengkel kot.coz kebykn nya jln dlm group n ad tag.sronok tgk org2 yg kreatif bile hasilkan shoot yg cantik.kdg2 benda tu biase je.tp ble kt tgn+idea diorg akan wat benda tu chantik  n menarik!xsume org pandai utk edit sesuatu tu utk bg chantik.coz dia perlukan kreativiti.n yg pling besh bg aku ble benda tu bley jdik menguntungkan.mmg holiaw la..hihi..

sekian sja utk kali ini..smoga b'jumpa lg d masa depan..hua..hua..hua..da mcm rncangan kt tb plak..hikhik..

0 kata hikmat:::