Thursday, January 20, 2011

Wut happen??


hi!!!

tis week so happily eva after..hihi..sgt ske mngusik,nyakat n sungguh happening ini minggu..trase cam kanak2 lincah lak jdik nye..abis stu klas leh dgr sore aku b'blas ckp.haha..mcm la ramai kan klas aku.stakat 13org je kot.hahaha..nasib la dak2 klas paham da prangai aku camne.hihi..kalo x mau masak aku d kutuk dak2 ni.hihi..klas aku ad 4 org je pompuan.so diorg xkisah pon kalo bising.coz amat2 jrg sore kitorg ni kuar utk memekak kt klas.kalo bising pon lect aku akn geleng pale je..sbb pe??coz...yg memekak tu dak laki..da macam pasar borong da.nasib la lect aku kdg2 ad yg paham.sampai ad lak yg tnye kt kitorg.."awak xpenim ke duk dlm klas mcm ni?" hahaha..

so, back to da topic..hihi..ske nyimpang..
aku sgt happening tis week..xtau nape.mybe sem ni xbyk klas kot. cme assignmnet je yg meriahkan hidop aku kot..tp kdg2 rse cam aku ke yg mcm nih..hahaha..myb da lme xjumpe kwn2 klas kot..myb la..but tis nite....aku mcm nak je jerit..DONT DISTURB ME!!!..hahaha..knp la ngan aku nih..jap happening jap mcm nih.adakah aku telah mental??hahaha..xde la..myb ad gangguan ckit kot.aku kureng ckit kalo aku hepy2 ni ad lak yg wat onar..mle la aku nk b'laku jujur dlm mengeluarkan ayt kt org nih..hahaha..

tp tu la kan..aku perlu blajar urk lebih b'sabar agaknye. i will try for zipp my mouth infront of da people tat disturbing my "happiness territory"..itu yg sebaik nye..mcm abah penah ckp dlu "kalo ske b'ckp, kalo xske diam je"..aku masih lg dlm proses utk melatih diri jdik mcm tuh.ckup tinggi kesabaran aku cbe utk bina..tp kdg2 fail la gak kan..huhu..btoi la kan ble pakar2 dlm psikologi ni kte ble marah kte try tarik nafas n lepas, kire2 1-10..n org jugak akan pesan yg better kte istighfar..utk kte yg muslim ni  la kan..or yg pling bgus lg..amik wudhuk.coz marah kan api..ble api Vs air mstila padam kan..

  kdg2 ble marah kte akan m'geluarkan kata2 yg t'lebih kejujuran nya..sampai xsedar yg kte da pon wat org lain plak marah kt kte..n da most worst..b'panjangan n b'larutan..tu yg gerun.elok2 ckit trus merebak.btoi la kan org kte marah itu api..urm..susah kan..? kesimpulannye..baik la kte blaja camne nk kawal dri kte dr marah xtntu hala.kte xsakit ati, org lain pon bahagia je dekat ngan kte..so, see da cat below..how its smilling to u!!hahahahhaa


tGk..Dia Pon pAndaI Cenyum..

0 kata hikmat:::