Pages

Saturday, January 22, 2011

Murka+malas+movie+repot+assigment..hahahaHa


ellop!!hihihi..
pertama2 nye arini sy sgt murka..huhu..bengan btoi ngan incik peragut yg brani meragut rntai incik emak d rumah sy!!sungguh kurang d hajar!!da slalu b'jge pon jdik gak..huhu..incik mak kte xpelah..arini ari malang utk kte. incik mak sgt calm down.wpon aku rse dia t'sgt la bengang n marah.tp nasibla incik emak slamat.Alhamdulillah~~..cme luke je ckit coz org tu trik rntai dia dr blakang. nasib la incik mak bukan jenis pakai yg cam mami jarum tuh.kalo x..huhu..mintak d jauh kan..huu...

da 2nd is...sgt malas..hukhuk..sakit ini telah lama melanda diri ku..huu..~~ aku perlu menyiapkan repot chap 1&2 utk fyp thesis..tulun la smgat mai kt aku..hihi..sampai assignment pon mls gak nak wat..isnin present weh!!huhu..nasib la ptg td group aku diskus ckit2..n bagi2 lg pe yg xwat lg..n bg idea ckit2 utk product.huhu...aku target sem ni bley la excellent utk sume sbjek..(3sbjek je lg pon..hihi..)

3rd:: aku n ain lyn movie ini mlm!!hahaha..da la repot FYP xusik lg..next week nk tunjuk kt incik supervisor..huhu..tulun la pegi sakit malas ini..adoi..~~~

haa..ckp pasal movie kan..skali 2 movie kitorg layan mlm nih.hahaha..2 2 movie korea..aku xla minat korean movie sgt kan..tp ok la..da 1st movie my little bride..2x da aku tgk tp xjemu..da next is 6 years in love.. da next movie touchin' gak la ble da nak ending..n byk pengajarannya yg leh d timbal balik kan..

da last..aku da rase cam fenim2 ala2 nk pejam..[bukan mamai oke..] so medula oblongata aku mnyampaikan impuls kpd otak bahawa aku da kene tido..hihi..so..gud nite..!!!




0 kata hikmat:::