Sunday, January 16, 2011

Tuan PenasiHat 25%


Hi..!!
wah..!!ini ari telah b'tukar profession la plak..dr engineering kpd kaunseling sesi.hihi..arini btoi2 jdik penasihat 25% kpd kawan2..ahak's!! mle2 c sahabt yg b'prob ngan incik bf nye..so bg la nasihat 25% yg sepatutnye..cedok pengalam org sane ckit, org sinun ckit, plus sendrik punye ckit..ok la tuh da..shiap!hihi..b'jaye gak wat dia cenyum ckit..hihi..actually pakai chat je kot..xnampak mke.so teka je la dia sde senyum.hihi da next person mlm ni plak sorg lg meminta pndapt bhwe adakah d kira sebagai memaksa ble t'lalu byk p'tnyaan..so jwb je la kdg2 mmg trase spt d pakse..jujurnye la jwpn aku..hihi  pada aku tu sume wat kan aku lebih memahami kehidupan ni macm ane.dr ctu aku tau bahwa hidop ini mudah..tetapi slalu d huru harakan oleh kita sendri..:) oh..,ad lg..pg2 td c kwn yg satu 'group' plak tepon meminta pndangan mcm ane nk setel ble org xnak trime alasan pdhal mmg dia xmmpu utk wat.urm..yg tu aku penah rse..so bg jawapan mmg jujur gle..haha..HIDUP NI MCM RODA..dlu dia hnye pandai b'kate2 pada aku..tp ble kne pd dri sendiri t'manggu jap dia.huhu..kesian pon ad.aku xhentam dia blik.tp aku cume bgtau yg kdg2 kte xbley t'lalu b'fikir kepentingan benda lain mengatasi kepntingan idop kte sendri.wpon nmpk mcm selfish gle..tp tu la realiti idop kte tol x?? mungkin ni lah hikmah yg aku bley blaja ble org yg slalu guide aku da xde d samping aku.bukan aku je. tp da whole famili. kenyataan mmg pahit.tp nak xnak hidup perlu d truskan.kdg2 kte boleh mengambil kre setiap ap yg org perkatakan ttg kte. tp kdg2 xperlu mengambil kre.sbbnye diorg xmerugikan pape pon pd idop kte.pecaye la..okeh, tu la sjelah yg bley d berikan oleh tuan penasihat 25% arini..hahaha...

0 kata hikmat:::