Thursday, January 20, 2011

Bila la Dapat Bela Menatang balik....


aku shangat sronok kalo dapat bela kucin balik..skrg xbley bela..asal datang je kt umah mesti mati xpon ilang..nak beli cian plak kt mak nk kne jge sementara aku study nih..kalo duk umah sewa xpe.nih duk ostel.ad menetang nih leh gak wat kwn time nk ckp byk2 yg org xlarat nk dengar.hahaha..



kalo ad kucin ni kdg2 dia paham pe yg kte ckp ngan dia.beshnye kan?bley belai2 dia..manje2 kan dia..n lg besh kalo dia mux..hahahaha..tp kan dulu kitorg stu famili penah bela anak kambing.n dia kwn ngan kucin2 kt umah.klakor kan?tp tulah..mle2 skali abah jumpe depan umah coz dia duk bunyi2 depan umah.agaknye org curik kot..n t'lepas.so kitorg amik la bela..sgt sronok!coz bley men lari2 ngan dia..leh tgk lagak dia yg macam dak nakal duk dkt2 ngan org.n dia sgt manje.haha..mcm ni lebih kurang rupe dia (tgk pic nih)..n kitorg bg name bek2..hahaha..

 tp bek2 tu kambing jantan la kan..dia sgt encem.haha..time kitorg nk pindah kne la bg org lain bela.n dia da pon sgt besar.sbb nye..abah akan anta susu utk dia minom.hahaha..mak syg shangat kt dia.mle2 duk dlm ladang dia xmo kwn ngan kmbing len.pastu dia masuk umah org mkn nasik.hahaha..myb sbb slalu mkn nasik kucing dlu kot!n tido atas tilam.hahaha..tu part paling lucu..ble nak pindah kami dtg tgk dia.tp org yg jge tu xbg dia kuar kndg coz takut yg lain pon kuar.so tgk kt tpi kndang je la..dia tgk kami..sayu je mke dia ble ckp kami nk pindah n xbley bwk dia. n da besh things dia tunjuk 'gepren' dia kaler putih kt kami!hahaha..dia panggil kambing betina tuh dekat ngan kami.n mcm mintak kami gosok2 kambing betina tuh gak.hahaha..sgt fun bg aku..


aku trase mcm nak bela haiwan exotic la plak..tp takot+geli pon ye gak..hahaha..mcm menatang bawah nih aku tringin nak bela..





0 kata hikmat:::