Monday, January 17, 2011

ReUnion..oh reunion..




wah...!!!!!

xsabarnye mau pigi itu reunion..hihi..da lme xjumpe kwn2.wpon ad yg xdpt dtg..tp kebykn org yg aku nk jumpe ad..besh2!!sbb aku ni slalu pindah2 so shangat ramai kwn dr skolah rendah sampai la skolah menengah..kt U xla plak kan..kalo pindah2 gak ad something wrong somewhere la kan.hihi..n yg pasti aku slalu ingt kwn2 aku dr skolah tadika sampai la skrg.tp xsume la..even kdg2 ad gak kwn2 aku yg da x ingt aku..huhu..tp xkisah la kan.bg aku frenship ni sgt sronok wpon complicated kdg2.hihi..


ni time skolah rendah..aku pon xsngke ad pic ni..2nd skolah..yg 3th n 4th skool xde pic.hihi


ni time skolah menengah. da reunion nnt ngan diorg la..xcited.hihi




ok! back to citer nk g reunion nih. reunion ni on CNY.so yg ane xdpt dtg tu mcm biase la kan..ad knduri, kursus n famili matter..tp tu pon ramai gak yg b'kobar nk g.tp tulah..ad hal yg lg menuntut perhatian kan..xkisah la..lg next 5 years ad lg skali..hopefully la kan.hihi..reunion kali ni wat kt Pahang kt PPPTR Resort..wah..shagat excited ghasenye..maklom la..aku pling susah utk d jumpai coz aku da pindah duk perak..diorg plak da mmg org ctu.so pape aku la slalu yg t'tinggal ckit2 perkembangan diorg..huhu..coz rye or cuti diorg ttp jumpe each other.ciap rye same2 lg.huhu..sgt bg aku jeles.tp ble da masuk taun lepas n ramai yg da stat wat 'rumah ad tangga' so mkin jarang la b'jumpe..n raseye taun ni lg ramai yg aku wat 'rumah ad tangga' nih..tp sume tgh under construction lg..hahaha..so sbb tu lah diorg ad kan reunion nih.coz kalo nk tggu kenduri pon kdg2 xsume dpt balik n xsume kne jempot..n sudah semstinye aku jugak la yg slalu xdpt m'hadirkan diri..huhu..nak wat camne aku je yg lom puas b'gomol ngan buku2 nih..hihi..diorg sume da keje..bese la..rezeki masing2..



ni time dip!sgt besh!!hihi


ni la Time shikarang..;)


nk citer reunion je msti t'masuk tajuk len plak..hihi..reunion ni diorg wat tema purple..coz aku yg t'lebih xcited ni da bli bju.so sume follow..hihi tp tu untuk gurls la kan..yg guys diorg wat itam putih je..tetbe cam skema lak kaler utk laki.hihi..ad games ckit n sumbangkan lagu..yg pastinye mstilah nk borak yg lebih kan.hahaha..msti havoc kt dewan tu nnt.yg pasti aku xsbr nk jumpe ngan kwn2 yg da lme xjumpe..hihi..dulu plan dlm 10 taon bru nk jumpe..ni t'awal plak..eh jap..urm..btoi la..da 7 taon..kire awal 3taon dr planning la..ok la tu..hihi..

0 kata hikmat:::