Pages

Sunday, March 27, 2011

Apa akan jadi?



Apa akan berlaku jika kamu bertindak mengikut perasaan tanpa berfikir dahulu? apa akan berlaku jika perkara itu melibatkan ramai orang d sekeliling kamu?aduhai...
banyak impak nya bila benda yang sepatutnya d buat berpasukan tetapi ahli pasukan lain d nafikan haknya sebagai ahli pasukan. kerana ketua nya beranggapan apa yang bakal terjadi sama seperti sebelum nya. kerana beberapa ahli pasukan lain yang menumpahkan nila maka semua susu itu d buang tanpa di nilai dengan sempurna. terfikirkah kamu sekiranya tempat itu d ganti dengan kamu? apakah rasional nya kamu berbuat begitu?positifnya?impaknya?

== sungguh skema luahan tersebut..huu..tapi betoi la kan..mungkin orang lain akan kata ko yang terlebih 'touching' n orang lain rilex je..tapi kalo da lebih dari sorang yang telefon aku n luahkan benda yang sama tak ke berapi ko d buatnya?huu~~ so aku tuliskan luahan yang positif aku rasa la kan..xtau la kalo orang lain fikir ni luahan negatif..huu~~ xkisah la..tapi teguran bagi aku perlu la d buat dengan berhemahkan..

daaa....

0 kata hikmat:::