Pages

Sunday, March 6, 2011

Bebel d tgh malam..


Hiaarrgghhh..!!opss..th..thi..thi...

slamat sejahtera..

mata da makin sepet..tp malas lg nak tido..b'blogwalking dlu..huhu..nway arini last pertapaan dalam bengkel utk cuti mid term nih..nnt sambung citer pertapaan aku yg amat lama dengan berbagai la ragam n citer misteri..haha..padan muka kitorg..so, esok brehat2 dr b'bengkelan..n akan d sambung pada minggu depan..padahal ari isnin ni jer pon..huhu..arini rendam sgale jaket n jeans yg d gunakan.bg minyak2 tuh kluar.n sume basuh tangan..giler rajin lor..rase cam nak t'cabut tangan okeh..tapi xpe la skali skala.tangan aku sejak2 alah pada sabun, menyebabkan aku sangat la jarang basuh pakai tangan..sume mesin. naseb la ostel aku nih ad mesin basuh walaupon d kongsi bersama n berbayar. xkisah la kan..janji bley b'fungsi mesin nye..citer untuk esok kan..xde la berehat sngat..dalam kepala ni b'cabang2 keje yang bakal d lakukan untuk esok..adoi la..tapi esok je la last chance untuk b'golek2 sampai ke penghujung pagi..huhu..da next day sila bangun awal pagi untuk ke kelas okeh..tp....sempat ke aku nak b'golek2 sampai ke penghujung pagi?? coz nanti menyebabkan rugi masa..aiseh..suda pandai pikir rugi mase lor..hihi..nak beli barang keperluan lagi..adeh..nak g jauh2 malas xrajin nak menapak ke komuter n carik teksi. nak nek kete..aku xde kete..hikhik..urm..yang terdekat sudah..layan je lah pe yg ad kt citu..tol x..xyah bazir2 tenaga..tp yg paling penting esok aku mesti dapatkan novel stu..kalo x mau pengsan otak aku seketika kalo da asyik ngadap keje je. kalo da pengsan mestilah hang kan..hahaha..

k la, mau tidoq..lagi b'jaga..lagi panjang aku merepek sat ni..

daaa.....................nite!!!!

0 kata hikmat:::