Pages

Saturday, March 19, 2011

kinda borinx..huu~~



Hari ini seharian mendung+hujan..huu~~ ingat cam nak keluar jalan2 sorang diri..tapi bila d kenang kembali 2minggu lepas..inilah sabtu yang paling heaven coz semua kerja d bengkel hampir ciap. just tinggal lagi satu je lagi nak habiskan. tapi terpaksa bergilir group coz alat yang nak d gunakan terpaksa d kongsi oleh 3 group.hukhuk..inilah yang susah kalo beli barang tuh untuk 'asal ada dari takde langsung'.hukhuk..

da best things is i'm just being in my room at hostel..lying on my bed, on my leppy and broadband n do whatever u want to do..either movies, cartoon [i love cartoon..it makes me feel better when im bored or stress.hihi] blogwalking, facebooking and whatever i want. everything is on ur fingertip!!ahahaha.. tapi kan..borinx la..nak je keluar jalan2..sorang2 pon ok wat..hihi..cuma yang merisaukan aku adalah ongkos ku yang bakal kering kalau aku kuar shopping sorang2..huu~~ xsempat nak budget sampai ujung bulan kang..

dan perkara paling xbest skali ialah bila member ajak g tengok belon panas kt putrajaya.waaa...sunggu sadis..kete xde..[student kan..so kenderaan awam ada lah pengangkutan utam okeh] kalo nak sewa kete pon..aku xboleh drive coz lesen sudah mati. xsempat lagi nak g renew..adoi la..sungguh benci bila situasi ini terjadik.. da la terperap kat bilik je arini.pagi2 tadi memang la rasa sangat la seronoknya ada kat bilik and lepak2 je kat bilik dengan senang hati kan..ghupenye bile da masuk petang lain plak jdik nya..huhu..

sungguh bosan lor....nak baca novel sume aku da khatam. aku sangat la malas nak ulang baca coz aku da ulang 4-5 kali sebelom aku baca sampai abis dengan bersungguh2 kan..hihi..so, sila la bersabar okeh cik shafiqah..kamu akan berjaya mengharungi hari ini dengan sepenuh hati okeh..

urm..xpelah..tengok je la ben10 kt youtube nih..janji hiburkan hati aku..wpon xla sepenuhnye..tapi tetap terhibur okeh..hii~~


0 kata hikmat:::