Pages

Friday, March 25, 2011

Tiada Lagi stress..yeay..!



akhirnya segala kekusutan dan ke'stress'an aku da pon d pulihkan sedikit..
alhamdulillah..mana tak nya..semalam je naik juling mata+migrain kepala aku tengok graf result dari final project aku.. nak wat analisis pon xbole coz pening tengok graf. camne nak selesaikan la apa la..macam2 la.. tadi petang pegi jumpe supervisor final projek aku n mintak dia tengok kan graf aku. and akhirnya bila dia tunjuk sana cikit sini cikit. terjawab la segala kemusykilan aku tuh..terus rase ringan kepala time tuh gak la..hahaha..tapi yang selebihnya aku kena kaji la..xkisah la.janji da nampak jalan yang betul da kan. so guide da ada tinggal aku je la nak ceritera kan je kan..hihi..malam ni layan kartun ninja turtle dulu..esok futsal dept aku. just committee je. support dept sendiri..kalo tak sape lagi nak support kan..so 1 hari setengah untuk rilex and bakal sambung wat analisis ari ahad or isnin maybe..hihi..
ok lah..nak kena tidoq awal. esok pagi2 kena keluar sama ngan matahari wat keje..tipu la kan.mesti la aku lambat.hihi..
daaa....

0 kata hikmat:::