Pages

Sunday, March 13, 2011

Lama tidak b'tulis-tulisan d cni..hukhuk..


wahhhhhhhhhhhh...!!!!

slamat sejahtera..=)

sungguh lama tidak menulis d page ini..hukhuk..juz bley b'blogwalking sje..nak taip entry memang xsempat..hukhuk..kenapa aku xsempat hapdet ini blog..??kerana kekangan mase..wah..ayat gle skema..haha..machining untuk final project aku x abis lg..so bile b'tapa kt bengkel amat la lame..ari2 8jam okeh. da mcm keje opis..sebelom nih lebih 8 jam..waaa.....hukhuk..ahad je dapat merehatkan segala2 nye..so, esok ahad baru la dapat merehatkan diri ku ini..maklom la da lame x wat keje yang memerlukan b'diri lelame kan..so lutut2 ku amat la manje..hihi..tp kalo shopim or window shopim lelame xpe la plak kan..lutut gegar pon aku menten lg..hihi..

aku+groupmate aku tengah mengire ari untuk bape lame lg machining untuk research ni bakal abis..xsabar weh.kire punye kire ad la kot dlm 4 or 6 ari lg..fuhh..sungguh tidak sabaq..bak kate groupmate aku..kalo xdpt a 'pacak' lagi da camni punye keje xtau la nak ckp kan..huhu..ye lah kan.sampai ari sabtu pon duk b'tapa lagi lam bengkel tuh. nasib bukan group aku je kan..ad la 2 3 group lg same2 perah keringat+m'bnting tulang mnyiapkan final projek nih. kalo group aku je..mau kitorg roger stu klas suh b'tapa same2 gak.muahahahaha..

so, untuk esok pe yg harus aku lakukan yep?? adakah b'poya2 saje d bilik or b'poya2 d luar bilik..urm.jap2..bukan luar pagar ostel or pagar kampus okeh..mestila d tempat2 yg m'hibur hati seketika kan..hihi..nak g ane yek..PWTC tgh ad matta fair, karnival jom masuk u (wpon aku da lame masuk..hihi) n karnival kerjaya..tp sangat la penat utk b'sesak b'sama org ramai..elok2 aku nak rilex trus stress plus2...huhu..aku sangat la kureng bile brada d tempat yg t'pakse b'sesak2 sampai b'himpit2..melainkan xde jalan or care lain dah..huuu~~ so harus kemana yep..urm..tunggu idea dtg lam mimpi la..hihi..

k la..sy mau menidurkan diri ku ini..daaa....

gudnite all..~~~

0 kata hikmat:::