Pages

Thursday, May 5, 2011

pershabatan yang terjalin.


Hi..!

Hari ni hang out dengan fina..one of my best frenz..duk dalam kete  chit-chat..lama x hang out sama2 coz kesibukan melanda.huu~~ busy dengan final year project, assessment yg berlambak2 utk d siap kan. Aku and fina lain2 course. So sangat la susah kan untuk hang out together-gether kan..

Sebenarnya hari ni bukan la hari yang best untuk hang out. .coz tengah busy  nak final exam. Tapi bila something melanda we try to have a good time for each other..i’m a gud listener for my frenz *rasenye la kan..sory yep kawan2 kalo bukan.huu~~ something happened to fina n it’s hurt her..n I hate to see one of my bestie crying in front of me..coz I will be crying too..huu~~ yes, im too sensitive when somebody was in tears in front of me. That my weakness. Adoilaa..

Aku cuba untuk bagi dia ceria balik. Coz benda nih tak sepatutnya jadik tengah2 saat genting macam nih. Maksud aku tengah dalam minggu final exam. Dengan orang yg tak de kena mengena kaco hidup dia. Aku tau dia kuat untuk hadap benda nih. Walaupon kadang2 dia sedikit kurang sabar. Aku cume harap benda nih tak kan rosak kana apa yang dia ada untuk 2 taon setengah nih..yup, kadang kala bila terlampau tertekan kita akan hilang sedikit pertimbangan untuk buat keputusan. Btoi tak?

Kawan2 amat d perlukan bila berada d dalam keadaan genting macam nih. Mungkin ini yang d namakan persahabatan sentiasa berada d saat d perlukan. Selagi boleh berada bersama selagi itulah kita akan berada bersama. Hiii~~

Oh..anyway..tadi g makan sama2 sambil2 bersenang lenang bersama2..teman fina p cuci rambut.. n lastly p tengok pet shop! We shared the same favourite things like book and cat!! N kucing td sangat la manje..hihi. so, terhibur la sekejap hati. Senang hati jugak bila tengok my bestie dab ley senium n gelak2. Wpon tau hati dia sedikit walang..tapi yang penting dia boleh senium n gelak2. Itu yang paling penting skali.

I luv u dear..please..dont be sad. Maybe had someone who was waiting for u in da future. But, if his still da one for one..thinx it again n again dear. I don’t to see u hurt again.coz it hurt me too..n remember..i will be behind u whatever it is..

Daa….

*psstt..walaupon aku tau ko xbace..tp aku tau ko tau mcm ane sayang nye aku kt ko..hee~~

0 kata hikmat:::