Pages

Monday, May 16, 2011

Makan Malam a.k.a malam last bersama classmate~~


hukhukhuk...~~

akhirnye 'perjalanan' da berakhir bersama kawan2..lepas nih masing2 amik haluan masing2 n xtau bila plak bley duk makan2sekali ramai2..malam nih kami p dinner ramai2..tapi xla ramai pon kan sebenarnya.ad la beberapa kerat.coz ramai yang da start balik ke rumah. yelah masing2 balik untuk berehat dari semester yg maha sibuk dengan final project.huuh~~ dengan yang tinggal berapa kerat nih la kitorg 'lepaking' n makan bersama2. pukul 8 lebih sume da kumpul and gerak la skali..lokasi nye kt redwok bangi..menu mestilah steambot kan..so makan n lepas tuh snap2 cikit n pastu dalam kul 10 kedai da nak tutup kitorang pon gerak la balik..sesi meminta maaf d jalankan..n terasa sedih je kat hati aku nih. tak sedar kejap je da 2taon setengah sama2 blajar da habis..huu~~ lepas nih entah bila la plak boleh jumpa lagi kan..eh! jumpa la kot nanti nak sign agreement and briefing untuk praktikal. tu pon kalo sempat..huu~~ nway, klasmate ku semua..trima kasih untuk 2 taon nih. macam2 ilmu yang di kongsi bersama. bermacam yang terjadik dalam persahabatan kita ni sepanjang blajar bersama2..maafkan aku andai ada yang tersilap bicara, terkasar perbuatan *kasarkah aku..ckit kot.haha.. n semua yang ter- lagi la okeh. korang memang kawan yang besh!!hee~~

ni antara kejadian malam nih kt red wok..

aku+ain yg makan xhengat punye malam nih.haha

antara klasmate aku..huu~~

nyum2...asal cam aku je xsiap lg??

nyum2..~~

kenapakah aku ber'peace' d ctu?haha

aku+ain membuli kawan2..hihi

apakah yang terjadik antara mereka??

0 kata hikmat:::