Pages

Saturday, May 28, 2011

bestffrenz ever wedd..~~


yuuhuuu...assalamualaikum..hee~~

esok my bestfrenz foreva akan kawen..akhirnya..so antara kami berempat da kawen 3 orang. tinggal la aku lagi kan.hee~~ di sebabbkan update nih express coz tak sempat nak hapdet panjang2. dia ni rumate aku time diploma dulu..2taon setengah kitorang syer bilik. so macam2 citer yang kitorang da syer. da esok adalah masa bujang dia da expiry..hihi..dia ni kawen dengan klasmate kitorang jugak. berchinta dari zaman wat cert dulu sampai la sekarang nih. and esok nak kawen da pon..tahniah untuk mereka berdua..sangat suka..^_^

untuk nor syazwani dan wan muhd. fadzrul anuar..tahniah di ucapkan dari aku sefamili. semoga berkekalan hingga hujung nyawa. dan selamat melangkah ke alam yang baru..alam berumah tangga..wee~~ 
aku lak excited lebihkan..hihi

esok aku d suruh untuk menjadik pengapit.huu~~ hopefully sukses la hendaknye aku.haha..macam la aku yang nak nek pelamin kan.hikhik..ok la..aku nak tido da..arini aku rentas 5 buah negeri perak-selangor-n.9-melaka-johor untuk member tersayang aku nih.. walaupon aku datang esok da kenduri n xdapat nak tolong bayak. tapi aku tetap menghadirikan diri..semua demi kamo..auww..hikhik..

da..nite all....^_~

0 kata hikmat:::