Pages

Thursday, April 28, 2011

ops..t'lupa..huhu..


huu..~~ today my nephew bertday..n sorry dear..ur aunt so bz2 n messy. sampai lupa bertday anak buah sendiri. padahal da kena remind ngan kakak aku.huu~~ tapi xpelah..esok acu balik baru claim okeh. tapi kan.....anak buah aku nih baru je masuk 4 taon untu taon nih..hahaha..dia pandai demand x yep? kalo kakak dia dulu aku blanje makan pizza je.hikhik..xpon beli kan baju je. tapi skrang nih..kalo beli pape mesti double okeh. coz untuk kakak n adik. xkire la bertday sape..huu..nasib yg c kecik nih baru lahir. kalo tak..mau bengkok aku nak bagi sorang satu. n jalan selamat untuk mengelakkan bengkok adalah dengan membelanje mereka semua makan.hiii~~ mereka tuh bukan mereka ber2 yep..tapi stu famili..termasuk la mak+kakak aku yg sulung+nenek+kngah sefamili iaitu mak abah diorang nih..huu~~

haa..citer pasal bertday boy nih kan..teringat plak kat dia nye kerenah n perangai. sangat mencuit hati kadang2 tuh. nama dia adeeb. kadang kami sume suka panggil nama penuh dia muhammad adeeb. tapi skrang dia suh tukar jadik abg adeeb coz da ada adik la katekan.haha..dia nih sangat la cerewet or teliti..dr kecik *eh skrang pon kecik lagi..hihi..mksud aku time da pandai macam2 la..bukan stakat itu jer. sopan santun pon ye gak.kenapa aku ckp cmtuh? coz dia nih bile makan or org suap dia akan tadah tangan bawah mulut dia.haha..sweet je.xnak tumpah. nak minum or makan dia tengok dengan teliti. kot ad semut ke habuk ke dia xmo okeh. dia suka makan nasik ayam. tapi xsuke kalo ad cili tuh.kaloterkena cikit pon kt ayam or nasik tuh cili tuh dia xmo makan . melainkan nasik tuh clear dr kaler cili tuh.haha..ad tulang kecik2 pon kadang2 dia nampak.klako pon ad bile pikir. begitu teliti.

and sekarang dia ad hobi baru..menyanyi..hikhik..kalo lagu tuh ok xpe. nih ciap wat lirik sendiri kadang2.memang dia tiru dari kartun xpecially hagemaru n geng bas skolah. tapi bile dia nyanyi memang klakar. dulu dia nyanyi lagu 'rasa sayang' baru nih dia nyanyi lagu pe tah kngah aku kata.haha..xsbar nak balik dengar dia nyanyi...

kalo citer pasal anak buah aku yang sorang nih memang panjang berjela. tuh belom kire lagi idea backyard science dia.haha..klakar2 bile ingat2 balik..hikhik..

ok la..to my cweet kenit yg banyak cakap+idea..wan mohammad adeeb..hepy bertday to u..!!moga taon nih lagi cepat besar..n bley tolong ummi jaga arissa okeh..!!hii..~~

-adeeb with aisyah-

we love u..muahx!!

0 kata hikmat:::