Pages

Friday, November 25, 2011

Berjalan-jalan dengan si kenit's..


assalamualaikum dan hi!!

di sebabkan sekarang adalah time untuk aku duk rumah sementara nak tunggu dapat kroje..so inilah jadiknya kan..kepala da naik sakit bila mengadap laptop ni dari pagi sampai ke malam. adakah membuat kerja?ow..semestinya la tidakkan..mengadap laptop adalah untuk mencarik kroje dalam sejam dan yang selebihnya adalah untuk ber'blogwalking' dan semestinya menghadap novel secara online kan..tapi..kepuasan memegang buku dan mengadap laptop adalah tidak sama okeh. yes! aku adalah orang yang sedikit oldskool dalam bab membaca.hee~~ 

so petang semalam tujuan utama mestilah ke Popular kat Taiping. misi adalah untuk mencari novel yang di idamkan..target nak pergi sorang then baru singgah rumah kngah. tapi cam xbest pulak. call kngah tanya si kenit's buat apa dan nak ikut ke x acu (acu adalah singkatan untuk maksu okeh.) diorang nih berjalan2.pastu pegi pick-up 2 kenit's nih baru pegi ke popular.

dah sampai popular..pusing punya pusing..novel yang di idamkan TAKDE!! huu~~ sungguh kechiwa..lastly bagi 2 orang kenit's nih je la pilih apa yang diorang nak.. dapat la sorang satu buku. kakak nak kamus begambar dan adik dapat Ben10..layan je la..di sebabkan da petang balik dulu rumah kngah ambik baju2 diorang nih untuk d angkut balik ke rumah opah diorang merangkap mak aku then baru jalan balik rumah.

da dapt buku tuh xsabar la pulak nak tengok..dalam kereta nih la jadiknya..

aishah and adeeb menghadap kamus bergambar

kakak tunjuk adeeb tengok okeh!hee~~

ni lah si kenit's yang sronok dapat buku..
 otw nak balik rumah tuh singgah makan jap kat KFC. da lama xmakan kan..katanya lah kan..padahal acu dia yang da lama xmakan..hakhak..so kenit's nih sekadar alasan untuk singgah d KFC nih.hee~~

adeeb da dapat happy feet dia terus xpandang yang lain

kakak carik arahan dulu baru nak main..haha

sesi dera untuk si kenit's..haha

adeeb yang penuh gaya..hahaha

adeeb..kenapa mesti macam tuh ye?haha

okeh acu diorang nak enteprem jap ngan happy feet nih..haha

owh muka gedix!;P


ok lah..tu je nak citer...bahawa semalam aku berpoya-poya dengan si kenit's..walaupun kepala macam nak pecah rasanya..hukhuk..

daaa.........^__^

0 kata hikmat:::