Friday, October 28, 2011

Ucapan untuk diri terchinta..


Assalamualaikum..wbt..

Alhamdulillah..masih d beri ruang untuk bernafas d atas muka bumi Allah swt ni..hari ni da genap umur kepada 24 tahun..rasa macam baru semalam je genap umur 18 tahun..theehee~~ tapi betul, selalu lupa yang sebenarnya umur da lebih dari 20 taon. kalau orang tanya mesti berfikir and congak2 taon dulu baru jawab.bajet muda la sangat ko kan shafiqah...cet!! hahaha.. tapi sempena umur yang da pon mencecah 24 tahun ni, aku nak mengucapkan Selamat Hari Lahir untuk diri sendiri..(ngee~~ macam syahdu nau kena wish kat diri sendiri..hihi) semoga aku sentiasa bersyukur akan setiap rahmat dan rezeki yang d limpahkan ke atas diri ku, sentiasa mengingati diri sendiri, d kuatkan iman dan segalanya lah. panjang sangat kalau nak tullis semua2 yang ada dalam kepala ni kan..hehe..xkesah la..janji matlamatkehidupan yang berjaya akan cuba d gapai..waahh..tetiba wat ayat macam cikgu nak bagi semangat kat anak murid..ngee~~ ok lah..nak wat report plak..

daa..^_^

0 kata hikmat:::