Pages

Thursday, October 27, 2011

Sesuatu yang d Rindui..


Assalamualaikum wbt..

Hi..!!arini mood sentimantel cikit bila salah sorang dari kawan mesej and bagi kata2 semangat.terasa macam sangat syahdu..(tak keterlaluan rite..hee~) congak punya congak rupanya da dekat setaun xjumpa. Antara kami berempat cuma aku n ana yang jauh cikit.owh..member kamceng aku ada 3orang and masuk aku jadik la 4. K.zue and nini adalah orang yang kerap jumpa.maklum la nini kawen ngan orang ganu and hubby keje sana. K.zue pulak orang ganu tapi dia duk ganu sebab hubby dia pon keje sane.so bila balik terengganu je mula la bergosip bedua kan.aku and ana jugak yang tetinggal.huu..bila da lama tak berjumpa cuma berhubung pakai telefon (tapi rasanya lebih banyak berhubung guna fb kot.hehe..) banyak benda yang xboleh di cerita secara detail macam bila berjumpa.lagipon masing2 da berkeluarga.aku je yg belum.ngee..tapi Bergosip tetap menjadik agenda kitorang bila da contact.haha.bukan la bergosip tu mengumpat okeh.cume berciter perihal masing2.kadang2 aku contact nini and berciter.xtepon k.zue or ana.tapi nanti citer tu akan sampai jugak pada diorang. Dan benda tu akan brulang bila k.zue contact ana berciter dan citer tu nanti mesti sampai jugak kt telinga kitorang. Xkira la lambat atau pon cepat.mesti sampai.and melalui cite2 macam tu la yang wat kami saling tau pasal masing2. Kalau ada apa2 berita yang xsedap mesti mesej or call akan segera sampai. Saling mengingati and menasihati..walaupun jarak jauh memisahkan kitorang tapi persahabatan tetap utuh. Kadang2 merungut rindu satu sama lain tapi keadaan membataskan..cuma mengharap akan ada satu masa kami dapat berkumpul dan berciter. Pastu aku je la yang untung kan coz aku je yg single.diorang semua kena jaga anak2 sambil borak.haha..tapi aku jugak la nanti yang kena bahan nya kan..huu~~ tapi xkesah pon coz da faham karenah and mulut masing2..hee~~ itulah yang d namakan persahabatan. Untuk sahabat yang d rindui..saya sayang akan kamu.terima kasih untuk peringatan dan nasihat kamu. Kasih sayang kamu amat d hargai..^____^
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 kata hikmat:::